Follow me on twitter :)

Thursday, December 15, 2011

123. Inilah Caramu...


Kekasihku..!!!
Mungkin kau memang tidak romantis
Mungkin kau memang tidak mampu membelikanku bunga
Atau mengajakku jalan-jalan di pinggir pantai yang indah.

Atau mungkin tidak bisa memberikanku puisi indah
Aku maafkan, aku tahu, itu memang bukan gayamu
Dan sesungguhnya kau tidak boleh melakukannya.

Kau mencintaiku dengan caramu sendiri.
Entahlah kalau kamu sedar ataupun tidak
Kau mencintaiku dengan mendoakanku dalam nafasmu.

Kau mencintaiku dengan cara sendiri
Mengajakku mengenal syurga yang abadi
Supaya aku tahu, kita akan bersama bukan hanya di sini.

Kau mencintaiku dengan cara setia padaku
Saat aku pergi jauh darimu 
Kau masih menyimpan semua tentangku.

Kau tahu hal tersebut
Memang tidak ada romantiknya.
Untuk itu, kau minta maaf padaku.
Tapi, begitulah caramu mencintaiku.

Kau berharap aku mengerti
Dan mampu memahamimu
Dalam setiap langkahmu.

Kerana kau mencintaiku kerana ALLAH...

p/s: note that the post number is 123 significantly proving that there is only 1 way 2 show 3 words...and you will have your own way in showing and proving to me your 'I Love You' to me... =) wee~~

No comments:

Fabulous Friends