Follow me on twitter :)

Sunday, June 24, 2012

157. Aku dan Hatiku

Ketika TAKDIR menyapa CINTA

Aku...
Yang tak pernah berharap mencintaimu...tetapi ALLAH telah menundukkan Hatiku untuk memberikan cinta ini padamu.

Aku...
Yang tak pernah memilihmu untukku...tetapi ALLAH telah memilihkanmu untukku.

Aku...
Yang tak pernah bermimpi untuk mendampingimu...tetapi ALLAH yang telah menentukan hidupku tuk mendampingimu..

Aku...
Juga tak pernah mengharap menanggung rasa ini atas cintaku padamu...tetapi ALLAH telah memberikan rasa ini yang harus ku tanggung ke atasmu.

Itulah...aku adanya,
Aku yang tak pernah mampu mengatur hatiku sendiri kerana PEMILIK ku yang telah menentukannya...

Aku...
Yang engkau lihat hanya sebuah Raga...sedangkan Hatiku sepenuhnya adalah Milik-Nya

'' Ya TUHAN ku..
Tenggelamkanlah aku di dalam kecintaan-MU..
Supaya tiada suatu apapun yang mampu memalingkan aku daripada-MU..

Ya ALLAH...Kurniakanlah kepada kami keampunan-MU, bukan azab-MU..
masuk ke dalam syurga-MU tanpa hisab, melihat wajah-MU tanpa hijab,
jagalah kami dengan karunia-MU, 
dari kejahatan orang yang hasad, ketika duduk, berdiri, dan tidur..
peliharalah kami dari rasa dengki...

Amiin ya Rabbal 'Alamiin ... "

No comments:

Fabulous Friends