Follow me on twitter :)

Sunday, July 10, 2011

55. Melangkah Sendiri

assalamualaikum...

hari ini, mood hidup aku kurang bahagia...suram je...memang tak dinafikan sepi tu membaluti aku dalam tempoh seminggu ni..memang terasa dengan pemergiannya...aku tak sangka dia begitu nekad untuk melakukannya walaupun kegagalannya sembunyi sedih dapat aku kesan...

bisiklah padaku kalau memang aku bersalah...tetaplah di sisi aku untuk membetulkan aku...bukan begini caranya...bukan pergi meninggalkan aku...bukan menjarakkan dirimu...

aku hampir terjatuh hanya kerana sekelumit rasa kecewa...terkadang aku terjatuh...terkadang aku lemah...terkadang aku terlupa adanya kucupan sayang yang lebih bermakna dan lebih besar berbanding darimu...


kiranya kau bahagia begini, takkan ku persia hidupku hanya untukmu...teman di sisi akan tetap menjadi pengubat sepi...dan tatkala aku masih mencari kesibukan untuk melupakanmu, seorang sahabat muncul untuk mengingatkanku...untuk memberi kekuatan kepadaku...sesungguhnya, aku akan bangkit...

kerana dia berpesan, Asalkan Engkau Terus Melangkah....

No comments:

Fabulous Friends