Follow me on twitter :)

Sunday, August 7, 2011

64. Sajak Winter

nukilan seorang insan yang ingin menyampaikan isi hatinya,
tapi cukup penakut...saje nak publish....

Kedinginan Hati


aku okey selama ni,
tak bermakna aku memang tabah...
bukan bererti aku dah melupakan...
salah jika kau sangka aku bahagia...
tapi kerana aku masih mampu melihat kau...

dulu aku sentiasa,
mengalah dalam pertelingkahan...
memandang hanya ke arah kau...
menganggap aku yang bersalah...
menerima apa pun yang kau lakukan pada aku...

tapi kini aku,
nekad untuk melupakan kau...
tabah melepaskan kau...
terus kuat untuk membekukan kenangan kau...
tidak akan lagi terus menunggu bagai dungu...

aku pahatkan dalam sanubari,
untuk terus membenci kau...
bahawa kau tidak lagi memahami aku...
kau tidak akan menunggu lagi...
dan aku harus melepaskan sebelum dilepaskan...

maafkan aku,
jika perasaan aku hanya setakat ini...
jika kesetiaanku sebenarnya rapuh...
jika ku katakan kau bukan yang ku harapkan...
dan jika terbukti secetek itu cintaku terhadapmu...

dipetik dari,
nukilan : heart deceiver

No comments:

Fabulous Friends